3 סיבות - למה בעצם צריך שיווק דיגטלי?

כל עסק, בין אם הוא גדול או קטן, רוצה שיכירו בו. אחרי שהוא כבר מוכר, יש לו צורך תמידי להגדיל את כמות הלקוחות ובהתאם להגדיל את ההכנסות. עמלתם כ"כ הרבה בבנייה של העסק, עכשיו זה הזמן לחשוף אותו לקהל היעד ולהחזיר את ההשקעה. יש דרכים רבות לקדם את העסק, במאמר זה נתרכז ב-3 הסיבות המרכזיות למה צריך להשתמש בשיווק דיגיטלי (קידום ממומן):

הגדלת החשיפה למסרים שלך

פרסום אורגני מוגבל ביכולת החשיפה שלו, ומצריך השקעה רבה וסבלנות גבוהה כדי להגיע לתוצאות טובות. שיווק דיגיטלי, לעומת זאת, בזמן קצר יכול להחשף לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים עם מגוון קריאטיבים ומסרים, במערכות שיודעות איך להגיע לקהל היעד שלך בצורה שהוא הכי אוהב ולנווט אותו להמרה.

עמידה בתחרות

האונליין הפך לחלק מאד חשוב בחיינו וכל עסק שמכבד את עצמו חייב נוכחות ברשת. "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" מאד רלוונטי היום.
על מנת למצב את עצמנו בתוך הזירה יש להשקיע בקידום בפלטפורמות השונות ולהיות שם עם המסרים שלנו - להתחרות על עין הלקוח. יש לזכור, שהפלטפורמות מתעדכנות כל הזמן ויש צורך לעקוב אחר השינויים ולבצע את ההתאמות הנדרשות כדי לא להשאר מאחור

צמיחה

חלק חשוב בפעילות של עסק/מותג הוא צמיחה - מחודש לחודש, משנה לשנה. הגדלת מעגל הלקוחות והגדלת המחזור. ללא פרסום במדיה, יכולת הגדלת החשיפה והצמיחה של העסק מוגבלת ונשענת על קהלים חוזרים שיכולת השחיקה שלהם גבוהה. באמצעות כלי המדידה בפלטפרומה (כל עוד הם הוטמעו כמו שצריך) ניתן לעקוב אחרי תנועות הגולשים באתר מהקליק הראשון ועד להמרה, לבצע אופטימזציה בהתאם לנתונים ולבצע פילוחים בקהל.
השתכנעת? יש לך אתר סחר ואת/ה מעוניין/ת לקדם אותו? צרו קשר 
חזור לבלוג

להשארת תגובה

שימו לב, יש לאשר הערות לפני פרסומן.