איך לשפר את חווית הגלישה?
אתר מושך לעין וקל לניווט יצור אצל הגולש חוויית משתמש חכמה ואינטואיטיבית ויגרום ללקוחות הפוטנציאליים לבלות בו יותר זמן, לעבור בקלות בין הקטגוריות, לשוטט בדפי המוצרים והתוכן וכך להגדיל את סיכויי ההמרה.
הנה כמה צעדים שיעזרו לך לשפר את חוויית הגלישה באתר המכר שלך:
1. באנר ראשי ממוקד עם מסר יחיד: נכון, סלייד-שואו זה מגניב, אבל לקוח פוטנציאלי שנוחת אצלך בעמוד הבית צריך פוקוס. בחרו בקטגוריה או במוצר מוביל שאותו תעדיפו לקדם והחליפו את הבאנר מעת לעת בהתאם לעונה/ רוח התקופה/ צורך שיווקי.
2. קרוסלת מוצרים בעמוד הבית: תנו ללקוח טעימה מפתה מסוג המוצרים שאפשר למצוא באתר. לקוח שנחשף אל האתר שלנו בפעם הראשונה לא בהכרח יפנה לתפריט ולעמודי קטגוריות בעצמו, לכן המטרה שלנו היא לגרום לו להבין כמה שיותר מהר במה מדובר. צרו קולקציה מותאמת לעמוד הבית והציגו בה קטגוריה או מוצרים מובילים שמייצגים את המותג שלכם בצורה המושכת ביותר.
3. תפריט ברור וקל לניווט: השתמשו במילים מוכרות מתוך התחום שלכם, סדרו את הקטגוריות והתת-קטגוריות בצורה הגיונית כך שהגולש יוכל להתמצא בקלות בלי שיאלץ לבצע פעולות מיותרות או חיפוש יזום. זיכרו: ככל שלגולש יהיה יותר קל לנווט באתר כך הוא יבצע יותר פעולות וסיכויי ההמרה גדלים.
4. כפתור בולט ליצירת קשר / שירות לקוחות: עמוד חבוי באתר ליצירת קשר זה לא מספיק, חשוב לוודא שיש באתר שלכם כפתור במיקום בולט ונגיש ליצירת קשר עם שירות הלקוחות. השתמשו במערכת של צ'אט חכם עם מענה אוטומטי כדי לוודא שיש מי שמגיב בזמן אמת ללקוחות פוטנציאליים. ככל שזמן התגובה שלכם יהיה מהיר ויענה על צורך אמיתי, הסיכויי להמרה גבוה יותר.
יש עוד המון פעולות שאפשר לעשות כדי לשפר את חוויית המשתמש.
רוצים לעבוד איתנו? צרו קשר