10 קריאות לפעולה מנצחות ברשתות החברתיות – כך תגדילו מעורבות והמרות

10 דוגמאות מובילות לקריאה לפעולה ברשתות החברתיות וכיצד להשתמש בהן

מנסים להגביר המרות דרך הפוסטים שלכם ברשתות החברתיות? מה אם נגיד לכם שקריאות לפעולה (CTA's) משכנעות הן המפתח? עם מיקום אסטרטגי ושפה מפתה, קריאות לפעולה יכולות להדריך את הקהל שלכם לכיוון הפעולות הספציפיות שאתם רוצים שיבצעו. זה יכול להיות כל דבר החל משיתוף התוכן שלכם עם הרשתות שלהם או תגובה על הפוסט ועד לביצוע רכישה או הורדת ספר אלקטרוני, למשל.

חשוב לציין גם שקריאות לפעולה מבוססות טקסט יכולות להגביר שיעורי המרה ב-120%, על פי סקרים. לכן, אם תנצלו אותן נכון, תוכלו להשפיע באופן משמעותי על התנהגות הלקוחות שלכם ברשתות החברתיות ולהגדיל את העסק שלכם.

תוכן טוב מושך תשומת לב, קריאה לפעולה חכמה מייצרת המרה 🛒 רוצה לדעת אם הנכסים שלך עובדים נכון יחד? יש להשאיר פרטים  כאן לניתוח מקצועי שיעזור לחדד את הדרך מקהל לעסקה.

 

אחרי שהבנו למה זה חשוב, נבחן את סוגי הקריאות לפעולה הנפוצות, איפה אתם יכולים להשתמש בהן, 10 הדוגמאות המובילות לקריאות לפעולה ברשתות החברתיות וכיצד אתם יכולים לכתוב אותן בצורה שמגבירה המרות ומפנה תנועה.

אז בואו נתחיל.

מהי קריאה לפעולה ברשתות החברתיות (CTA)?

קריאות לפעולה ברשתות החברתיות הן הנחיות פשוטות המעודדות קוראים לבצע פעולה ספציפית. הן יכולות לבקש מהקהל שלכם להירשם לניוזלטר, לבצע רכישה או להתערב עם פוסט ברשתות החברתיות.

מדוע קריאה לפעולה נכונה חשובה ברשתות החברתיות?

למעלה מ-90% מהאנשים שקוראים כותרת ימשיכו לקרוא את קריאות הפעולה הנלוות. כשאתם מוסיפים קריאה לפעולה, אתם בעצם מיידעים את הקהל שלכם על מה שהם יקבלו כשהם מבצעים את הפעולה הרצויה. איך? על ידי הוספת המילים והביטויים שמאיצים אותם לעקוב אחרי ההנחיה שלכם. ההתמקדות שלכם צריכה להיות ביצירת קריאות פעולה שמשמעותיות לקהל שלכם ומפנות את תשומת הלב שלהם.

איפה להשתמש בקריאות פעולה ברשתות החברתיות?

קריאות פעולה חייבות להיות ממוקמות באופן אסטרטגי ברשתות החברתיות כדי להדריך את הקהל שלכם ולהאיץ אותם לפעול מיד. הנה המיקומים בהם כדאי למקם אותן:

  • ביוגרפיה/פרופיל: הוסיפו קריאה לפעולה בביוגרפיה של הרשתות החברתיות שלכם. תוכלו לבקש ממשתמשים לבקר באתר שלכם, ליצור קשר עם העסק שלכם או לצפות בחנות של פריטים קטלוגיים. זה מציג את המותג שלכם ואומר למשתמשים כיצד להתערב איתו.

  • כיתובים בפוסטים: קריאות פעולה שמתווספות לכיתובים של פוסטים בדרך כלל מבקשות ממשתמשים להתערב על ידי שיתוף, הגבה או לייק לתוכן. קריאות פעולה כאלה מעודדות התערבות ואינטראקציה ומגבירות את הטווח של הפוסטים שלכם.

  • רילים וסטוריז: תוכלו להוסיף את קריאת הפעולה בסטוריז או ברילים שלכם כדי להניע התערבות מיידית. זה מעודד את הקהל שלכם להקיש או להחליק למעלה כדי לחקור את התוכן המלא מאחורי מה שאתם מציגים. תוכלו להאיץ בהם להשתתף בתחרות, חידון או סקר או לבקר באתר שלכם כדי לגלות יותר על מוצר. השתמשו במדבקת קישור כדי להפוך את קריאת הפעולה לבהירה יותר לקהל שלכם.

התמונה להמחשה בלבד

  • פרסומות: קריאות פעולה הן חלק חיוני מפרסומות ברשתות החברתיות. הן מעודדות משתמשים לנקוט פעולה על ידי בקשה מהם להוריד אפליקציה, להירשם לשירות או לרכוש מוצר. פרסומות עם קריאות פעולה עוזרות ללקוחות לבצע את הפעולה הרצויה, מגבירות את היעילות של מערכות הפרסום שלכם ומניעות המרות.

סוגים נפוצים של קריאות לפעולה ברשתות החברתיות

סוג קריאה לפעולה

מטרה

עקוב

הוספת הנחיה כמו "עקוב" מזמינה את הקהל להצטרף לקהל העוקבים הקבוע וכך בעצם להפוך להיות חלק מהרשת שלכם.

לייק/הגב

כשאתם מבקשים מהקהל שלכם לעשות לייק או להגיב לפוסט שלכם, אתם מזמינים אותם להראות הערכה. תגובות מציינות את רמת ההתערבות של הפוסט שלכם, מאותת לאלגוריתם הפלטפורמה שהתוכן שאתם משתפים רלוונטי ובעל ערך. זה מגביר את התפוצה האורגנית של התוכן שלכם.

שתף

דחיפה של משתמשים לשתף את התוכן שלכם היא דרך חזקה להרחיב את התפוצה שלכם. כשהעוקבים שלכם משתפים את התוכן שלכם בחשבונות שלהם, זה מגיע לעוקבים שלהם, שהם לאו דווקא העוקבים הישירים שלכם. זה מגביר נראות ורוכש באופן אורגני לקוחות פוטנציאליים חדשים או עוקבים לעמודים שלכם.

הגב

הנחיה למשתמשים להגיב לפוסט שלכם פירושה להזמין אותם להשתתף בדיאלוג עם חברי קהילה אחרים ועם המותג שלכם. תגובות מאפשרות לכם לתקשר ישירות עם הקהל שלכם ולבנות מערכת יחסים איתו. מענה לתגובת הקהל מראה שאתם מעריכים את דעתם, מחזק את האמון שלהם.

קליק ל/כאן

כשקריאה לפעולה מבקשת ממשתמשים להקליק על קישור לדף אינטרנט, מקור חיצוני או עמוד נחיתה. המקור המקושר בקריאת הפעולה צריך לספק מידע בעל ערך שמתאים לאינטרסים של המשתמשים, מציע להם לחקור עוד. זה יכול להיות כל דבר כמו הצעות קידום, מאמרי מידע, סרטוני הדרכה, וכו'.

הירשם

תוכלו להוסיף הנחיית "הירשם" אם אתם רוצים שהקהל שלכם ירשם לאירוע, וובינר, ניוזלטר או חברות. בין אם זה הנחה ייחודית, גישה בלעדית לתוכן פרימיום או משאבים חינוכיים או הזדמנות רישות נפלאה, הצעת הערך צריכה להיות משכנעת מספיק שהקהל שלכם ישתף את פרטי הקשר שלהם.

צור קשר

תוכלו להקל על תקשורת ישירה עם הקהל על ידי הנחייתם ליצור איתכם קשר דרך הודעה ישירה, טופס יצירת קשר או אימייל. כל פנייה שאתם מקבלים יכולה להיות ליד פוטנציאלי לצמיחה עסקית או שיתוף פעולה מוצלח שנותן לכם את התוצאה שאתם מחפשים.


10 הדוגמאות הטובות ביותר לקריאות לפעולה ברשתות החברתיות (CTA)

עכשיו שאתם יודעים למה קריאות פעולה חשובות ואיפה למקם אותן, בואו נצלול לרשימה של 10 הדוגמאות הטובות ביותר לקריאות פעולה ברשתות החברתיות כדי לתת השראה לפוסט או הקמפיין הבאים שלכם:

1. אתגר

הוספת אתגרים כקריאה לפעולה יכולה להיות דרך מצויינת לערב ולעודד את הקהל שלכם להשתתף. מותגים יכולים ליצור חוויות אינטראקטיביות על ידי הצגת אתגרים שמעוררים את העניין של הקהל.

לדוגמה "לתייג חבר", לבקש שיתוף של סיפור מעניין או דעה.

התמונה להמחשה בלבד


הוסיפו נגיעה אישית לקריאות הפעולה שלכם. שלבו מילים או ביטויים שמתאימים למותג שלכם ומהדהדים עם הקהל שלכם, כמו "שדרגו עכשיו!" (אם אתם חלק מחברת גיימינג או אדטק) או "גלו את ההרפתקה הבאה שלכם" (אם אתם בחברת נסיעות או אירוח). שיעור ההמרה שלכם יכול לעלות עד 200% אם תוסיפו קריאה לפעולה מותאמת אישית במקום תמונות לחיצות.

2. צרו תחושת דחיפות

יצירת תחושת דחיפות מאיצה את הקהל שלכם לבצע פעולה מיד. טקטיקות כאלה מניעות המרות מיידיות ומגבירות מכירות על ידי פגיעה במיתר הפחד מהחמצה (FOMO) של הקהל שלכם. שימוש במילים "היום" או "עכשיו" יכול ליצור תחושת מחסור ודחיפות. הקהל שלכם מרגיש שהם יפספסו משהו אם הם לא יפעלו מיד.

3. עודדו אקטיביזם (בזהירות)

בחזית זו, תוכלו ליצור קריאה לפעולה שמבקשת מהקהל שלכם לחתום על עצומה, להצטרף לתנועה שתורמת לשינוי חיובי או בקשה ממשתמשים לתייג אנשים שמעוניינים לראות פוסטים בנושא מסויים. הוספת גרפיקה ויזואלים משכנעים יכולה לעזור לכם עוד יותר להגביר התערבות.

שימו לב - השתמשו באקטיביזם רק במידה והוא תואם את ערכי המותג וכן אתם מבצעים פעולות נוספות לטובת הנושא. במידה ואין קשר ישיר בין פעילות החברה בשוטף לבין התחום, הקהל עלול לראות בזה שימוש ציני, וכך ליצור אנטיגוניזם למותג. 

4. טיזרים

תוכלו לעורר תחושת ציפייה בקהל היעד שלכם על ידי יצירת הודעות מקדימות. אלה יכולים להיות טיזרים (קדימונים) או רמזים על ההכרזות, ההשקות, האירועים וכו' הקרובים שלכם, לפני שהם יוצאים רשמית.

צרו עניין ציבורי דרך קריאה לפעולה על ידי איתות כלפי מה שמחכה להם. זה יכול לכלול ביטויים כמו "מוכנים לחשיפה מדהימה?", "לא יכולים לחכות לראות?" ו"מתרגשים למה שבא?" זה יכול להעלות שיחות, להניע סקרנות ולעודד את קהל היעד שלכם להישאר ולעקוב כדי לראות את ההמשך.

5. הציעו תוכן רלוונטי

גם אתם יכולים לבחור קריאה לפעולה שמציעה לעקוב אחרי העמוד בשביל לקרוא עוד תוכן שעוזר בחיי היומיום של העוקבים. 

התמונה להמחשה בלבד

6. התמקדו בתחומי החיים של קהל היעד

צרו תוכן וקריאות לפעולה שלוקחות את הלקוח שלכם לדיאלוג בטוח ומעודדות את הקהל שלכם לשתף את האתגרים, הרגעים המצחיקים והחוויות האישיות שלהם. לדוגמה, אתר המוכר בגדי ילדים יכול לבקש מהעוקבים לשתף באתגרי החופש הגדול, רגעים מיוחדים על הילדים בבית, וטיפים להישרדות באוגוסט.

7. ארגנו תחרות עם פרסים

נסחו קריאה לפעולה שמאיצה את הקהל שלכם לענות. תחרות שמבוססת על טריוויה כללית או שאלות מעניינות שמאפשרות לעוקבים להראות את המומחיות שלהם יכולה להיות קריאה לפעולה מצוינת לרשתות חברתיות.

חברת Prestige פרסמה תחרות חיפוש מילים, וביקשה מהעוקבים שלה לענות על כמה שאלות מהפאזל. הפוסט עודד את הקהל לעקוב אחר העמוד ולהזכיר שלושה מהחברים שלהם בקטע התגובות. הזוכה בתחרות היה זכאי לחבילת Prestige בלעדית. בדרך זו, המותג תמרץ את הקהל שלו להתערב עם הפוסט שלו על ידי הכללת החבילה.

התמונה להמחשה בלבד


8. בקשו הצעות

דוגמה נוספת לקריאת פעולה ברשתות חברתיות שיכולה להגביר את ההתערבות שלכם היא בקשת הצעות מהקהל שלכם. הקהל מרגיש כלול במותג, שמקשיבים לו, ודוחף אותו להתערב עם הפוסט שלכם.
כאן הרווח כפול - גם הקהל מרגיש שהוא חלק מדו שיח ולא שטף מידע חד כיווני, והמותג מרוויח הצעות של רעיונות טריים שאולי לא חשב עליהם. 

שאלות נפוצות

איפה אפשר למקם "קריאה לפעולה"? תוכלו למקם קריאה לפעולה בפרופיל/ביו שלכם, כיתובי פוסטים, סטורי, סקר או בקטע התגובות.

האם קריאות פעולה מניעות המרות ומגבירות התערבות? כן, קריאות פעולה מניעות המרות ומגבירות התערבות. הוסיפו קריאה לפעולה רלוונטית לכל הפוסטים שלכם ברשתות החברתיות.

מהן דוגמאות לקריאות פעולה טובות? כמה דוגמאות לקריאות פעולה טובות הן עיקבו אחרי העמוד, הירשמו היום, תייגו חבר, שאלון סקר מובנה על הריל, החליקו למעלה.

לסיכום

רשתות חברתיות השתנו מערוצים של תקשורת חד-כיוונית בלבד לפלטפורמות עסקיות בעלות ערך ומקום לקשר ישיר עם העוקבים. קריאות פעולה הן חלק עיקרי מביסוס הקשר הזה. מחקרים תומכים בעיקרון שהלקוחות צמאים לשיתוף ונענים לקריאות שבהנעה לפעולה בשמחה.
השתמשו בהנעה לפעולה (CTA - call to action) בפוסטים האורגניים שלכם וכך תרוויחו עליה במספר העוקבים, בחשיפה ותיצרו קהילה סביב המותג.

דיברנו על איך קריאה לפעולה יכולה לשנות את כל המשחק ברשתות החברתיות 📊
עכשיו תורך לגלות – האם התוכן שלך מניע לפעולה?  יש להשאיר פרטים  כאן לניתוח מקצועי.

*הניתוח ניתן לעסקים מתאימים בלבד, בהתאם לקריטריונים מקצועיים.

חזור לבלוג

להשארת תגובה

שימו לב, יש לאשר הערות לפני פרסומן.