זה מזמן לא סוד, אם אתם לא במרשתת, אתם לא קיימים!
הנה כמה דברים שחשוב שיהיה לכם ברשתות החברתיות של העסק:
- העלאת תוכן סדירה - חשוב לפתח אמון עם הגולשים, ולכן יש צורך להעלות תכנים רלוונטים לעסק באופן שוטף, ולתקשר עם העוקבים והלקוחות הפוטנציאליים. הקהל שלכם רוצה להכיר אתכם, להבין מה אתם מייצגים ולהרגיש חלק. פרסום סדיר של פוסטים, סטוריז וסרטונים בזמנים קבועים יכולים לבסס את האמון כי מדובר בעסק לגיטימי ובמוצר נחשק.
- שימוש ב-Reels - הטרנד הכי לוהט היום ברשתות החברתיות הוא שימוש בסרטונים קצרים. הם מציעים תוכן מהיר ומושך מבחינה ויזואלית בפורמט מרוכז. הם ניתנים לשיתוף בקלות, מספקים מוצא יצירתי ומציעים דרך נוחה למשפיענים ולעסקים להגיע לקהל גדול יותר.
- מיתוג - יש משהו במיתוג טוב וברור שגורם לגולש להרגיש ביטחון. מיתוג עוזר להבדיל בין חברה או מוצר. זה יוצר זהות ותפיסה ייחודית במוחם של הצרכנים, מה שיכול להוביל להגברת ההכרה, האמון והנאמנות. מיתוג אפקטיבי מתקשר את הערכים, האישיות והיתרונות של מותג, ומקל על הלקוחות להתחבר ולבחור במותג זה על פני אחרים. לכן, אל תוותרו על ערכת מותג מותאמת לאופי של העסק והמוצר ותעזרו בה בכל הכלים שלכם.
- שירות לקוחות מהיר - כפתורים ליצירת קשר בעמודי הסושיאל ובאתר הכרחיים לשמירה על לקוחות קיימים והמרה של לקוחות חדשים. גולשים שלא מקבלים מענה ינטשו ואף יזהירו את חבריהם לא לצרוך מכם. וודאו כי ניתן להגיע אליכם מכך ערוץ והציבו עובד/צוות שייתן מענה בזמן אמת לכל הפניות. שירות לקוחות טוב ויעיל יכול להגדיל את ההמרות ואת המוניטין של העסק.
- חדשנות - המקוריות שלכם צריכה לבוא לידי ביטוי בתוכן שאתם מייצרים לעסק. אתם לא מחוייבים "להמציא את הגלגל", אבל חשוב לנסות להיות חדשניים, להביא רעיונות שמבדילים אתכם מהמתחרים שלכם ולייצר שפה שמתאימה לערכי המותג.
רוצים שננהל לכם את הסושיאל? צרו קשר